Известие

Collapse
No announcement yet.

наклон на предни гуми

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • наклон на предни гуми

    някои знае ли дали се регулира наклона на гумите на алфа155 от свразката на шенкела с амортисьора.мерси
    155 1.7 94 g.

  • #2
    имаш предвид наклона на предните гуми във вертикална посока ли?!
    Ако е така - аз също се присъединявам към питането на колегата, защото съм изтръшкал де що майстори има за да ми регулират предницата и всеки вика - сходимостта е наред... а колата продължава да ми износва гумите отвън... Та затова си мисля по хоризонтала ако наистина всичко е ОК, дали проблема не се крие по вертикала?!
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

    Comment


    • #3
      защо ми се върти в главата че май не се регулираше
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #4
        Мисля, че този наклон зависише от втулките на носачите.
        Fiat Punto 1.9 JTD
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD
        sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Alfamaniak
          Мисля, че този наклон зависише от втулките на носачите.
          ами само по 109 лв са носачите .
          Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
          Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kris11
            Първоначално публикувано от Alfamaniak
            Мисля, че този наклон зависише от втулките на носачите.
            ами само по 109 лв са носачите .
            не са по 109! в Т&Н Фиорела-та е по 70 единия, за членове е по-малко ...


            Първоначално публикувано от pooh
            2. Носачи "Фиорела" 73лв бр. (65.7лв) от ТиН. Работа 30лв(с отстъпка) - клубния сервиз (Чавдар и Румен)
            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

            Comment


            • #7
              пак за наклона

              не е вазможно да се регулира от носача ако има начин да се регулира тои е от болтовете на амортисьора кадето се хващта към шенкела а аз смених тампони на носача и биелетки за общо56 лв а не носач за 109 лв
              155 1.7 94 g.

              Comment


              • #8
                И двата наклона може да се регулират, но в малки граници. Ако има разбит шарнир или втулки или ябълковиден няма как да се оправи това с реглажа. Затова винаги когато се прави такъв реглаж окачването не трябва да има луфтове, за да е ефективна процедурата.

                Към колегата с износените гуми - ти споменаваш в една друга тема, че колата е имал челен удар Защо си мислиш че ти яде гумите от неправилен реглаж За да ти яде гумите от реглаж, волана така ще се тресе или ще бие на някоя посока, че отдавна да си приревал
                Аз до сега при неправилен реглаж или разцентроване не съм имал проблем с износване на гуми, а само с леки вибрации Имах един Ситроен преди години и той ми ядеше една гума, но много бавно - колата беше със страничен удар и то хубав преди да я взема
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Dodo 155
                  И двата наклона може да се регулират, но в малки граници. Ако има разбит шарнир или втулки или ябълковиден няма как да се оправи това с реглажа. Затова винаги когато се прави такъв реглаж окачването не трябва да има луфтове, за да е ефективна процедурата.

                  Към колегата с износените гуми - ти споменаваш в една друга тема, че колата е имал челен удар Защо си мислиш че ти яде гумите от неправилен реглаж За да ти яде гумите от реглаж, волана така ще се тресе или ще бие на някоя посока, че отдавна да си приревал
                  Аз до сега при неправилен реглаж или разцентроване не съм имал проблем с износване на гуми, а само с леки вибрации Имах един Ситроен преди години и той ми ядеше една гума, но много бавно - колата беше със страничен удар и то хубав преди да я взема
                  Да, така е - колата е имала челен удар, откъм страната на пътника. Това нещо бе установено от майстор. Същия направи обстоен преглед на колата (за което изрично го помолих, защото и аз направих връзка м/у износване на гуми и деформации по шасито) и каза, че др. деформации няма.
                  Що се отнася до вибрации и пр. във волана - няма такива. Но колата си дърпа винаги надясно. Сменял съм ляв носач (че беше с разбит шарнир) и тампоните на десния носач. След тази процедура ми правиха реглаж за сходимост на гумите - но ефекта никакъв. Пак дърпаше надясно. Ходих и на др места за реглаж - все тая. Но никъде не са ми регулирали гумите по вертикала. Затова се питам и аз , дали може в това да се крие причината?!

                  Извинявам се ако се е получил
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • #10
                    А защо мислиш, че колата е опъната вече
                    Майстора може да е опънал гредата за вратата, ама да е останало някое друго усукване
                    Това най-ясно се вижда на дозер Като не пасне някъде калибъра и ще се увериш
                    Щом и след реглажа и новия носач колата пак дърпа на дясно нещата са същите.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Какво е дозер?

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Alfamaniak
                        Мисля, че този наклон зависише от втулките на носачите.
                        ===и от тампоните на макферсоните!!!
                        Аlfa 164 Super 2.5TD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Nikiboy
                          Какво е дозер?
                          Дозер е стенда на който се изправят тежко катастрофирали коли. По-точно се опъват И се опъват докато им напаснат калибрите
                          sigpic

                          Comment

                          Working...
                          X